-
As part of the Nielsen Breakthrough Innovation Report in 2016, 9,900 products were analyzed across Europe. Of the many successful projects, Nielsen selected eleven truly revolutionary examples. All eleven products - including Colgate®, Air Wick® and Whiskas® products - generated at least £ 7.5 / € 7.5 million in sales revenue for the first year after launch (€ 5 million only in Eastern Europe) and were able to keep these indicators at a level of at least 90% of the baseline throughout the second year.
-
From nearly ten thousand products, Nielsen has identified eleven successful examples. Among the best selling products are Russian brands – the fruit puree FrutoNyanya "For a Walk" and the beer Gold Mine Beer "Live" from Efes Rus.
-
The brand of domestic baby food "FrutoNyanya" became the winner of the nationwide vote of the annual Consumer Trust "Mark N1 in Russia-2016".
ОАО "Прогресс"
Press about us
Новинка! Молочный шоколад для самых маленьких
ОАО "Прогресс" самостоятельно разработало новый продукт в линейке "Фрутоняня" - жидкий молочный шоколад. Уникальность этого напитка заключается в том, что его можно давать детям, начиная с 1 года. Продукт сделан из натуральных ингредиентов и выпускается в тетра-призма упаковке емкостью 125 мл. В разработке участвовали: Отдел R&D - Печенин Михаил, Яхатина Лина. Отдел маркетинга: Рахман Дина
Похожие новости:
-
22 Сентября, 2014Подведены итоги всенародной премии «Любимый товар малыша 2012»
Каша гречневая безмолочная от «ФрутоНяня» была признана лучшей в категории «Сухие каши».
Подробнее -
22 Сентября, 2014Подведены итоги всенародной премии «Любимый товар малыша 2012»
Каша гречневая безмолочная от «ФрутоНяня» была признана лучшей в категории «Сухие каши».
Подробнее -
22 Сентября, 2014Подведены итоги всенародной премии «Любимый товар малыша 2012»
Каша гречневая безмолочная от «ФрутоНяня» была признана лучшей в категории «Сухие каши».
Подробнее